Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Preferences text
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
idea: Dušan Kviatkovský - jednatel firmy, Chanttelle Onofer - jednatel firmy
design a grafika: Vladimír Mosat - grafik, Veronika Forraiová - grafik
Láhev má příjemný ergonomický tvar a dobře se drží v ruce. Díky vysoké koncentraci čisticí síly není potřeba vyšší dávka gelu, a proto není láhev těžká – aplikace přípravku do pračky je tak pohodlnější a šetrnější k vašemu zápěstí, čímž se odlišuje od běžných nadměrně velkých a těžkých lahví pracích gelů.
Na etiketě byly použity zlaté metalické prvky a 3D parciální lak. Jelikož je tvar lahve velmi nestandardní a nerovnoměrný, bylo náročné najít vhodný typ etikety. Etiketa není klasicky lepená. Je z mírně tvrdšího papíru a má zkosený tvar, který se spojí do jakéhosi okrouhlého vyseknutého jehlanu a nasazuje se ve slepeném stavu na láhev shora. Ve spodní části má malé lepicí štítky, díky nimž zůstává pevně a stabilně uchycena na láhvi a neposouvá se nahoru.
Na hrdle lahve visí designová knížečka ve tvaru loga naší značky. Je na ní použit zlatý metalický lak. Knížečka obsahuje návody k použití v různých jazycích a legislativní texty. Jde tedy o stylové a designové řešení legislativní části uvedení produktu na trh a zároveň působnosti produktu/e-shopu na více trzích/zemích současně.
Po spotřebování přípravku a odlepení etikety najde zákazník na její vnitřní straně nejen výzvu k třídění plastového obalu, ale také designový přehled našich vůní parfémů na praní jako motivaci k opakovaným nákupům a voňavým zážitkům, které naše značka přináší.